
به نام خدا این روزا خبرای خوش زیاده ولی نمی دونممثل هیشه در حد خبرخوش باقی میمونه یا این بار به واقعیتxa0 می رسن.بعد از ی وقفه ن چندان طولانی کتابخانه نرفتن،باز هم راضی شدم و مدتیه میرم.چند روزه علیxa0 افتاده دنبالش و میگه می خوام درستش کنم برات.دیروز زنگ زد و گفت که قول دادن که درستش کنن. و گفت که تو به رفتنت ادامه بده و مطمین باش این بار درست میشه.احتمالا این هفته بعد از عید فطر برمxa0 همدان.هرچند حوصله ندارم ولی مجبورم.دیگه اینکه بعدا میگم فعلا چیزی نیست.به امید خدا و خبرهای بهتر...
ادامه مطلب