
به نام خدا این روزا خیلی ذهنم درگیر ایم مسئله اس که آیا انچه در زندگی من رخ میده خیره یا شرآیا واقعا زندگی من تحت تسلط خداست یا اینکه واقعا زندگیم جادو شده این اتفاقات اخیر داره باز هم مغزم را دچار تشویش می کنه.خدایا واقعا چه حکمتی پشت این همه ناکامی است.چه چیزی باعث شده که زندگی من از این سرازیری درنمیاد. خدایا ناشکر نیستم ولی فقط سوالم اینه که آیا تو صدای منو می شنوی ؟یا اینکه گفتی بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را .خدایا خودت که می بینی 10 ساله من یکسره دارم ازت خواهش می کنم و هنوز یک خ...
ادامه مطلب